4000040555 |
Llegim i escrivim en parella |
2019-2020 |
Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
23/10/2019 - 13/5/2020 (60 hores) de 17:00h a 20:00h |
|
CRP del Vallès Occidental I |
|
Mare de les Aigües, 35 (Sabadell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
LLEP Llegim i escrivim en parella
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Un programa de tutoria entre iguals (amb alumnat i famílies) per a la millora de la competència lectora i l’expressió escrita.
|
| |
Objectius |
Fomentar la capacitat de cooperació entre l’alumnat.
Potenciar la implicació de les famílies en les tasques escolars.
Compartir metodologies inclusives per a l’ensenyament de la llengua, i promoure el treball col.laboratiu entre mestres i centres (participació en xarxa).
|
| |
Continguts |
La tutoria entre iguals.
La implicació de les famílies.
Les activitats de lectura, els moments de les sessions i l’avaluació.
El rol del docent.
|
| |
Observacions |
3 sessions presencials i sessions telemàtiques + visites centres.
|
| |
Formador/a |
Maria Lourdes Cairó
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Elaboració de propostes i recull d’orientacions per a la planificació del temps de lectura.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres de primària.
Professorat de secundària.
ALIC
|
| |
E-mail |
sefp_vall.educacio@gencat.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
23/10/2019 |
1700 |
2000 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 9 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 10 |
dimecres |
13/05/2020 |
1700 |
2000 |
|
| |