Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4000040555   Llegim i escrivim en parella
2019-2020   Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   23/10/2019 - 13/5/2020 (60 hores) de 17:00h a 20:00h
   CRP del Vallès Occidental I
   Mare de les Aigües, 35 (Sabadell) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei de Suports i Recursos Lingüístics
  
  
  
Tipus activitat   LLEP Llegim i escrivim en parella
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019
  
Descripció i   Metodologia:   Un programa de tutoria entre iguals (amb alumnat i famílies) per a la millora de la competència lectora i l’expressió escrita.
  
Objectius   Fomentar la capacitat de cooperació entre l’alumnat.
Potenciar la implicació de les famílies en les tasques escolars.
Compartir metodologies inclusives per a l’ensenyament de la llengua, i promoure el treball col.laboratiu entre mestres i centres (participació en xarxa).
  
Continguts   La tutoria entre iguals.
La implicació de les famílies.
Les activitats de lectura, els moments de les sessions i l’avaluació.
El rol del docent.
  
Observacions   3 sessions presencials i sessions telemàtiques + visites centres.
  
Formador/a   Maria Lourdes Cairó
  
Avaluació   Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Elaboració de propostes i recull d’orientacions per a la planificació del temps de lectura.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
  
Persones  destinatàries   Mestres de primària.
Professorat de secundària.
ALIC
  
E-mail   sefp_vall.educacio@gencat.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   23/10/2019   1700   2000 
 Sessió 2   -   -   -   - 
 Sessió 3   -   -   -   - 
 Sessió 4   -   -   -   - 
 Sessió 5   -   -   -   - 
 Sessió 6   -   -   -   - 
 Sessió 7   -   -   -   - 
 Sessió 8   -   -   -   - 
 Sessió 9   -   -   -   - 
 Sessió 10   dimecres   13/05/2020   1700   2000 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent